Viso gyvenimo vertės apskaičiavimas yra procesas, kurio metu įmonė matuoja kliento vertę verslui per visą kliento gyvenimo trukmę. Kliento viso gyvenimo vertė arba LTV yra viena iš metrikų, naudojamų įmonės augimui įvertinti.
Palygindamas įmonės LTV su kliento įsigijimo sąnaudomis, ji gali apskaičiuoti kliento vertę verslui per tą laikotarpį, kurį jie su jais susiejo. LTV padeda įmonei įgyti ir išlaikyti labai vertingus klientus.
Kas yra kliento viso gyvenimo vertė (LTV)?
Kliento viso gyvenimo vertė (LTV), dar vadinama viso gyvenimo verte, yra bendros pajamos. Pardavimo pajamos Pardavimo pajamos yra pajamos, kurias įmonė gauna iš savo prekių pardavimo ar paslaugų teikimo. Apskaitoje terminai „pardavimas“ ir „pajamos“ gali būti vartojami ir dažnai vartojami kaip sinonimai, reiškiantys tą patį. Pajamos nebūtinai reiškia gautus grynuosius pinigus. bendrovė tikisi uždirbti per visą jų santykių su vienu klientu gyvenimą. Apskaičiuojant kliento gyvenimo trukmės vertę atsižvelgiama į kliento įsigijimo išlaidas, veiklos sąnaudas. Išlaidos - tai išlaidų rūšis, tekanti per pelno (nuostolių) ataskaitą ir atimama iš pajamų, kad gautų grynąsias pajamas. Atsižvelgiant į apskaitos kaupimo principą, išlaidos pripažįstamos tada, kai jos patiriamos, nebūtinai tada, kai už jas yra sumokama. ir įmonės gaminamų prekių ar paslaugų gamybos išlaidos. Daugelis kompanijų linkusios nepastebėti LTV metrikos, tačiau kliento vertė visam gyvenimui yra būtina įmonės augimui.
Gyvenimo trukmės vertė apskaičiuojama taip:
Kaip apskaičiuoti įmonės LTV?
- Vidutinė pirkimo vertė - Jis apskaičiuojamas padalijant bendrąsias įmonės pajamas per tam tikrą laikotarpį iš visų jos klientų pirkimų per tą patį laikotarpį.
- Vidutinis pirkimo dažnumas - Jis apskaičiuojamas pagal bendrą pirkimų, įsigytų per tam tikrą laikotarpį, pirkėjus per tą laiką.
- Kliento vertė - Jis apskaičiuojamas vidutinę pirkimo vertę padauginus iš pirkimo kartų skaičiaus.
- Vidutinė klientų gyvenimo trukmė - Tai yra vidutinis metų skaičius, kai klientas toliau perka įmonės prekes ir paslaugas.
- Viso laikotarpio vertės apskaičiavimas - LTV apskaičiuojama padauginus kliento vertę verslui iš vidutinės jų gyvenimo trukmės. Tai padeda įmonei nustatyti, kiek pajamų jie gali tikėtis uždirbti iš kliento per visą savo santykių su įmone gyvenimą.
Skaitmeninis pavyzdys
Vidutiniškai drabužių parduotuvėje parduodama 80 USD, o vidutiniškai klientas apsiperka keturis kartus per dvejus metus. Viso gyvenimo vertė apskaičiuojama kaip LTV = 80 USD x 4 x 2 = $640.
Be to, drabužių parduotuvės pelno marža yra 20%, taigi CLV yra tokia: CLV = 80 USD x 4 x 2 x 20% = $128.
Gyvenimo trukmės vertės skaičius gali padėti verslui įvertinti būsimus pinigų srautus ir klientų skaičių, kurių jiems reikia norint pasiekti pelningumą.
Kokie veiksniai lemia viso gyvenimo vertę?
Verslo viso gyvenimo vertė priklauso nuo to, kiek prekės ženklas yra populiarus tarp klientų. Pavyzdžiui, jei klientas neturi jokio lojalumo prekės ženklui ir pirkdamas konkuruojančios įmonės produktą nepatiria jokių pakeitimo išlaidų, tai gali neigiamai paveikti visą įmonės vertę. Toliau pateikiami veiksniai, darantys įtaką įmonės LTV:
1. Churn norma
Permainų rodiklis apibūdina, kaip dažnai klientai nustoja apsipirkti versle, kurio kadaise buvo lojalūs klientai. Norma gali skirtis kiekvienam verslui ir priklauso nuo įmonės konkurencinio pranašumo ir jų sugebėjimo išlaikyti klientų susidomėjimą jų produktais. Paprastai mažoms įmonėms ir pradedančioms įmonėms būdingas didelis permainų lygis.
2. Ištikimybė prekės ženklui
Joje matuojama, kaip klientai yra lojalūs prekės ženklui ir kurie nuolat perka jų prekes ir paslaugas. Kuriant lojalumą prekės ženklui, galima išlaikyti klientus ir sumažinti permainų greitį. Bendrovė, turinti daug lojalių klientų, sukurs didelę viso gyvenimo vertę.
Kaip padidinti LTV?
Yra daug taktikų, kurias įmonės gali įgyvendinti siekdamos padidinti efektyvumą ir padidinti klientų išlaikymo rodiklius, taip padidindamos savo LTV:
1. Geras bendravimas
Atviras bendravimas Bendravimas Gebėjimas efektyviai bendrauti yra vienas iš svarbiausių mokymosi įgūdžių. Bendravimas apibrėžiamas kaip informacijos perdavimas siekiant geriau suprasti. Tai gali būti padaryta balsu (per žodinius mainus), per rašytinę laikmeną (knygas, svetaines ir žurnalus), vizualiai (naudojant grafikus, diagramas ir žemėlapius) arba neverbaliai tarp verslo ir kliento gali padėti klientui susieti prekės ženklas geresnis. Bendrovėms svarbu išklausyti klientų atsiliepimų, nes tai gali padėti jiems tobulėti ir augti. Veiksmingas bendravimas sumažina ir valymo greitį.
2. Vėl pritraukite klientus
Veiksmingas būdas padidinti LTV yra bendrauti su klientais, kurie anksčiau pirko prekes ir paslaugas iš įmonės. Tai ypač naudinga įmonėms, kurių galiojimo laikas yra ilgas, ir tai gali padėti pagerinti prekės ženklo atpažinimą.
3. Padidinkite prekės ženklo lojalumą
Bendrovės viso gyvenimo vertė gali padėti prognozuoti augimą ateityje ir padidinti pelningumą. LTV galima padidinti įgyvendinant lojalumo prekės ženklui didinimo strategijas.
Susiję skaitymai
Finansai yra oficialus finansinio modeliavimo ir vertinimo analitiko (FMVA) ™ FMVA® sertifikavimo teikėjas. Prisijunkite prie 350 600 ir daugiau studentų, dirbančių tokiose įmonėse kaip „Amazon“, J. P. Morganas ir „Ferrari“ sertifikavimo programa, skirta visiems paversti pasaulinio lygio finansų analitikais.
Norėdami toliau mokytis ir tobulinti savo žinias apie finansinę analizę, labai rekomenduojame toliau pateiktus papildomus išteklius:
- Pagamintų prekių savikaina (COGM) Pagamintų prekių savikaina (COGM) Pagamintų prekių savikaina, dar vadinama COGM, yra vadybinėje apskaitoje vartojamas terminas, nurodantis tvarkaraštį ar ataskaitą, kurioje nurodomos visos įmonės gamybos išlaidos konkretų laiko tarpą.
- Klientų pelningumo analizė Klientų pelningumo analizė Klientų pelningumo analizė yra valdymo buhalterinės apskaitos įrankis, kuris nukreipia dėmesį nuo produktų linijos pelningumo į individualų klientų pelningumą. Kliento pelningumo analizė yra metodas, skirtas pažvelgti į įvairią veiklą ir išlaidas, patirtas aptarnaujant konkretų klientą. Formulė, pavyzdžiai, vadovas
- Klientų tipai Klientų tipai Klientai vaidina svarbų vaidmenį bet kuriame versle. Geriau suprasdami skirtingus klientų tipus, įmonės gali būti geriau pasirengusios plėtrai
- „Walmart“ rinkodaros mišinys „Walmart“ rinkodaros mišinys „Walmart“ yra verslo jėgos galia, o vienas iš pagrindinių jo stipriųjų pusių yra rinkodaros derinys. Išgyvenimui mažmeninėje rinkoje reikia ne tik sėkmės